Kubuś Powrót do portfolio

Kategoria:AR

Wyzwanie

- Wsparcie wizerunku i kluczowych wartości marki, obchodzącej urodziny.
- Zbudowanie angażującej interakcji z marką w wyjątkowym dniu dla konsumenta – Dzień Dziecka.
- Pogłębienie więzi między marką a grupą docelową.

Rozwiązanie

Wykonaliśmy interaktywną grę w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR),
w której realny świat został wzbogacony o trójwymiarowe elementy pochodzące ze świata marki.
W „Catch the Fruit” dzieci używały swojego ciała jako kontrolera ruchów, co pogłębiło emocjonujące doświadczenie i pozytywny odbiór marki.

Najważniejsze zalety

Zapewniliśmy angażujące doświadczenie i fantastyczną rozrywkę rodzicom i ich pociechom poprzez emocjonujące wciągnięcie ich do świata marki. Profesjonalnie i kompetentnie wzmocniliśmy utrzymywane wartości w wyjątkowym dniu dla konsumenta i marki.