Mercedes Powrót do portfolio

Kategoria:VR

Główne wyzwania

• Angażujące doświadczenie z produktem, umożliwiającym
personalizację potencjalnemu nabywcy.
• Podkreślenie ekskluzywnego charakteru marki.

Idea

Dla Klienta z branży motoryzacyjnej przygotowaliśmy demo konfiguratora 3D, które umożliwia potencjalnemu nabywcy emocjonujące doświadczanie marki oraz angażującą interakcję z produktem. Intuicyjny system pozwala dokonywać zmian według preferencji i potrzeb użytkownika. Przy pomocy gogli VR potencjalny nabywca może niezwykle realistycznie doświadczać efektu spersonalizowanego produktu.

Rezultat

Pełne zanurzenie konsumenta w świat wartości marki i jej produktów. Emocjonujący brand experience, oferujący nie tylko doświadczanie luksusowej marki jeszcze przed zakupem, ale także pozwalające na angażujące doświadczenie przy wyborze finalnego produktu. Zmniejszenie obaw z wiązane z zakupem nieistniejącego jeszcze produktu. Wzmocnienie percepcji marki jako nowoczesnej
i premium.